آلبانی ویزای مبین را نداد

لیست کشتی‌گیران منتخب تیم‌های ملی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در حالی بسته شد که مبین عظیمی جوان برومند سقزی با اقتدار در وزن ۹۲ کیلو ارنج شده بود، اما ویزای این مسابقات که به میزبانی کشور آلبانی از ۱م تا ۷م آبان برگزار میشود به دلایلی صادر نشد.

طنز ماجرا آنجاست ورزشکاران روسی که کشورشان درگیر جنگ است ویزا گرفته‌اند، اما با صدور ویزا برای کشتی گیران ایرانی که شانس اول قهرمانی در این تورنمنت بودند مخالفت و این ورزشکاران از فتح سکو بازماندند.

بازه سنی کوتاه مابین ردەهای جوانان و امیدها به علاوه شرایط پرنوسان وزنی و فنی کشتی‌گیران از آسیب‌های مضاعف عدم حضور در رقابت‌هایی نظیر آلبانی است.

ورزشکاران ایرانی کماکان در رویدادهای ورزشی با کارشکنی جوامع ورزشی مواجه‌اند و این بار مبین عظیمی آماده و سرحال برای تصاحب مدال طلا با بدشانسی مواجه شد.

جالب توجه است که «بهاالدین مرادی» هم یکی دیگر از کشتی‌گیران شایسته سقزی در رشته کشتی فرنگی بود که عضو اصلی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۰۱ بود، اما مسابقات آن دوره با حملات ۱۱سپتامبر مصادف شد و تیم اعزام نشد و این مدال خوشرنگ هم از ویترین افتخارات کشتی سقز کم شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا