نان گران شده است؟ نانوایی‌ها: بله فرماندار: خیر

از صبح امروز برخی از شهروندان سقزی در تماس با واکاوی از افزایش قیمت نان در خبازی‌ها خبر داده‌اند. در حالیکه فرماندار موضوع را رد می‌کند خبازی‌ها می‌گویند سامانه “نانینو” قیمت را بروز کرده و کارتخوان‌هایی که برای دریافت پول استفاده می‌شوند قیمت را ۵۰۰ تومان محاسبه می‌کنند.

تعدادی از شهروندان سقزی امروز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳، از افزایش قیمت نان بدون اعلام قبلی خبر می‌دهند. پیگیری‌های واکاوی نشان می‌دهد که این موضوع حقیقت دارد و قیمت نان از ۴۰۰ تومان به ۵۰۰ تومان افزایش یافته است. در ادامه پیگیری‌های واکاوی از مراجع مربوطه ازجمله فرمانداری، فرماندار سقز موضوع را رد کرد و البته از پیگیری آن خبر داد.

در عین حال یک نانوا به خبرنگار واکاوی گفت: چگونه است که مبلغ اجاره مغازه‌ای که خبازی در آن فعالیت می‌کند از ۶۰۰ هزار تومان به ۶ میلیون تومان رسیده است و حامل‌های انرژی هم به همان نسبت افزایش پیدا کرده‌اند، نباید قیمت نان افزایش پیدا کند!؟ این نانوا همچنین افزود: قیمت یک کیلو ضایعات نان (هم وزن ۱۰ قرص نان) ۶ تا ۷ هزار تومان است، اما قیمت ۱۰ قرص نان (با نرخ ۵۰۰ تومان) ۵ هزار تومان است و این نشان می‌دهد که قیمت ۴۰۰ تومان واقعی نیست و اصلاح آن یک ضرورت است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا