‌محمدمبین عظیمی به فینال مسابقات قهرمانی جهان راه یافت 

مبین عظیمی کشتی‌گیر سقزی و نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با شایستگی تمام فینالیست مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان شد.

رئیس هیأت کشتی شهرستان سقز یا اعلام این خبر گفت: «محمدمبین» کشتی‌گیر ملی‌پوش کردستانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در جریان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان که در اردن در حال برگزاری است امروز سه‌شنبه ۱۴۰۲/۵/۲۲ موفق شد تمامی حریفان خود را با امتیاز عالی با شکست بدرقه کند و فینالیست مسابقات شود.

امید جراحی افزود: مبین در دور اول به قرعه استراحت خورد، در دوم دوم سالی سالیف از بلغارستان را با امتیاز عالی ۱۴_۳ شکست داد . مصطفی گادجی ملاچدبیروف کشتی‌گیر قدرتمند روس حریف «محمدمبین» در دور سوم مسابقات بود که در کمتر از سه دقیقه با نتیجه ۱۱-۰ مغلوب قدرتنمایی پهلوان سقزی شد. دلاور سقزی در نیمه نهایی حریف توانمند خود ایبویان از ارمنستان را با امتیاز عالی ۱۰_۰ و ضربه فنی شکست داد و با این پیروزی به فینال مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان رسید.

جراحی افزود: این کشتی‌گیر سقزی فرداشب در فینال مسابقات برای کسب گردن آویز طلا با کشتی‌گیر قزاقستان سرشاخ خواهد شد که برای او آرزوی موفقیت داریم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا