تردد در تمام مسیرهای اصلی سقز برقرار است

پس از بارش برف سنگینِ روز پنجشنبه، شب گذشته نیز مجددا موج جدید بارش‌ها آغاز شد که به گفته رئیس اداره هواشناسی سقز بارش برف جدید حدود ۱۰ سانتیمتر است. علایی گفت: این بارش‌ها تا صبح دوشنبه ادامه دارد و پس از آن شاهد پدیده خاصی در طول این هفته نخواهیم بود اما در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هوا ۴ ألی ۵ درجه سردتر خواهد شد.

رئیس اداره راهداری سقز هم به واکاوی گفت:

تردد ماشین در تمام مسیرهای منتهی به سقز برقرار است، اما رانندگان باید ضمن احتیاط در رانندگی، تجهیزات لازم را با خود به همراه داشته باشند.

روحانی‌زاده از تلاش برای ادامه برفروبی جاده‌های روستایی خبر داد افزود: با پیگیری‎های فرماندار سقز و مدیرکل راهداری استان؛ یک دستگاه لودر SR936 و یک دستگاه بیل برفروب قابل نصب بر روی کامیون‌ به شهرستان سقز اختصاص یافت که اکنون به ترتیب در مسیرهای اوباتو و مریوان مشغول برفروبی هستند. بودجه‌ی اختصاصی به این دو دستگاه حدود ۳ میلیارد تومان و از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأمین شده است.

همزمان رئیس پلیس راه کردستان از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین (تریلر کشنده) در سه محور ارتباطی (سنندج_مریوان، سقز_دیواندره و دیواندره_بیجار) به علت بارش شدید برف از بامداد امروز خبرداد. همچنین محور فرعی ایرانخواه_تکاب نیز به علت شدت بارش برف و کولاک مسدود است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا