تبلیغ کنید، افتضاح ببار نیاورید

اگر بخواهیم کمی بی‌تعارف حرف بزنیم، کاندیداها با کوله‌باری از دانش و مدرک، هم خودشان و هم عوامل‌شان باید به زیبایی شهر و خودداری از تخریب سیمای شهر مدنیت و احترام به شهروندان را ترویج دهند.

چهره شهر در روز اول رقابت نشان می‌دهد که کاندیداها و هوادارانشان برای جلب نظر مردم بیشتر به چسباندن عکس و پوستر بسنده کرده و در این راه دیوارهای شهر، المانها، درختان، سطل‌های زباله و حتی صندوق‌های کمیته امداد از چشمان تیزبین پخش‌کنندگان تراکت‌ها به دور نمانده و به نوعی شهر را در همین روز اول به قهقرا برده‌اند.

این در حالیست که شهرداری محل‌هایی را برای نصب پوستر و محل تبلیغات تعیین کرده است. همچنین فضای مجازی بهترین شرایط و امکانات را برای تبلیغات فراهم کرده و دیگر ضرورتی چندانی ندارد که هر روز شاهد تلی از کاغذ باطله‌هایی باشیم که هزینه‌های هنگفتی نیز بر شهر و شهروندان تحمیل می‌کند. یک هفته تبلیغات رسمی فرصت مناسبی برای بیان برنامه‌ها و جلب نظر و اعتماد مردم است تا کاندیداها در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

مطالب مرتبط

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا