ضرورت تدوین استراتژی و چشم‌انداز مشخص در سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت : سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری باید، استراتژی و چشم‌انداز مشخصی داشته باشد و با ساختار شبکه‌ای ارتباط داشته باشد.

حسین فیروزی صبح امروز در نخستین جلسه  شورای سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با حضور اعضاء هیات مدیره این سازمان در دفتر شهردار برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی در شهرداری سنندج  اقدامی ارزشمند و سازنده در راستای جذب سرمایه‌گذار است.

 فیروزی بیان کرد: سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری باید، استراتژی و چشم‌انداز مشخصی داشته باشد و با ساختار شبکه‌ای ارتباط داشته باشد.

وی افزود: وقتی سازمان سرمایه‌گذاری با ساختار شبکه‌ای در ارتباط باشد می‌تواند از دانش علمی و عملی، هم‌اندیشی و نظرسنجی اقتصادانان و سرمایه‌گذاران  در راستای رفع ایرادها و مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری بهره کافی را بگیرد.

فیروزی گفت: شاید پس‌انداز و گردش مالی در سنندج کم باشد، ولی بازهم نقدینگی‌های در اختیار است که اگر به‌ درستی از آن استفاده شود می‌توان در راستای بالا بردن ارزش افزود و ارائه خدمات به شهروندان اقدام کرد.

وی تأکید کرد: در سازمان سرمایه‌گذاری باید بخش مشارکت‌های مردمی جدی گرفته شود و از ایده و طرح‌های سرمایه‌گذاری شهروندان به نحوه مطلوب استفاده شود.

فیروزی عنوان کرد : یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در راستای جذب سرمایه‌گذار بحث اعتمادسازی است که باید مدیران در این زمینه وعده‌های خود را در موعد مقرر عملی کنند.

وی امکان سازی مناسب ،مستندسازی فرایند و ایجاد مشوق‌های واقعی و عملی را در جهت جذب  سرمایه‌گذار را تأثیرگذار دانست و گفت : امکان‌سنجی مناسب در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری موجب می‌شود سرمایه‌گذاری رقابتی برای اجرای طرح‌های مختلف به وجود بیاید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان تأکید کرد : سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری سنندج باید با کار کلان، اعتمادسازی ،شفاف‌سازی و ارائه نکات تخصصی و فنی در راستای جذب سرمایه‌گذار گام بردارد.

منبع: فارس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا