کش و قوس‌های انتخابات در روزهای پایانی تبلیغات

ظاهرا تلاش‌ها برای یک ائتلاف در میان چند کاندیدا به نتیجه نرسیده و تا این لحظه اتفاق خاصی در صف بندی‌ها شکل نگرفته، کسی از جمع ۱۲ نفر حذف نشده و بر خلاف انتظارها و شایعاتی که مطرح بود کسی نیز به جمع کاندیداها اضافه نشده است.

اعلام حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم برخی چهره‌ها از برخی کاندیداها ادامه دارد و این اعلام حمایت‌ها در مواردی با تفاسیر مختلف روبرو شده است.

کیوان شافعی در یک بیانیه دیگر مجددا آمادگی خود را برای مناظره و نقد عملکرد نماینده فعلی اعلام کرده و گفتگوی دوطرفه بر مبنای عقلانیت را مبنای شکل گیری اندیشه و خرد جمعی دانسته است. شافعی در این بیانیه همچنین بهزاد رحیمی دیگر کاندیدای این دوره که مناظره با نماینده فعلی را به دلیل دسترسی ایشان به آمار و اطلاعات، نابرابر می دانست به مناظره دعوت کرده است.

سخنرانی در جلو ستادها همچنان ادامه دارد اما حاشیه‌ها بر اصل موضوع سخنرانی‌ها غلبه دارد و روز سه شنبه در دو مورد سخنرانی جلو ستادها در سقز و بانه با پرتاب گلوله‌های برفی نزدیک بود به تشنج کشیده شود.

عدم تمرکز اعضای شورای شهر سقز بر امورات شهری و پرداختن به کارهای ستادی و حضور در ستادهای تبلیغاتی موجب واکنش مردم شده است، هرچند عملکرد نامناسب اعضای شورا در ماههای اخیر محلی برای توقعات شهروندی باقی نگذاشته و بی توجهی آنها به امورات شهری به امری عادی تبدیل شده است.

 

واکاوی/اخبار سقز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا