جای خالی فرودگاه سقز در ادبیات توسعه‌ای مدیران و نمایندگان

پرواز سی و سوم در سی و نهمین هفته شروع به کار فرودگاه سقز نیز انجام شد و سقز چشم‌انتظار پرواز در سایر روزهای هفته و سایر ایرلاین‌هاست.

پیگیری هفتگی اخبار فرودگاه سقز از سوی مجموعه رسانه‌ای واکاوی سبب شده تا مخاطبان نیز این اخبار را با حساسیت بیشتری پیگیری نمایند، وضعیت این فرودگاه را با فرودگاه‌های دیگر مقایسه و بهبود کیفیت و خدمات آن را از مسئولان و نمایندگان مجلس مطالبه کنند.

ازجمله یکی از مخاطبان با پیگیری اخبار تعدادی از فرودگاه‌های شهرهای اطراف می‌گوید: با پیگیری‌هایی که مسئولان آذربایجان غربی داشته‌اند پروازهای فرودگاه شهر خوی به چهار پرواز در هفته افزایش یافته است. یا پیش از این نماینده مراغه از تامین اعتبار مورد نیاز برای احداث جایگاه سوخت فرودگاه سهند در شورای برنامه‌ریزی استان آ.شرقی خبر داده بود.

اگرچه فرودگاه سقز نسبت به این دو فرودگاه جدیدتر است، اما با توجه به جمعیت تحت پوشش فرودگاه سقز و حجم تقاضایی که وجود دارد اما پاسخ داده نمی‌شود این فرودگاه ظرفیت کار و هماهنگی بیشتر را دارد و قطعا یک پرواز در هفته آنهم در روز پنجشنبه نمی‌تواند تأإثیرگذاری لازم را داشته باشد.

توسعه چنین پروژه‌هایی در حین زمان‌بر بودن، هماهنگی و پیگیری مدیران و نمایندگان مجلس (مجمع نمایندگان استان کردستان و تعدادی از شهرهای آذربایجان غربی) را می‌طلبد تا به بهترین نحو از ظرفیت‌های موجود (کمیسیون‌های مجلس و کمیته‌های برنامه‌ریزی استان و شهرستان) استفاده کنند، اما با توجه به عدم تغییر در وضعیت فرودگاه سقز طی چهل هفته اخیر و علیرغم انجام پرواز یک روز در هفته کمتر از مدیران و نمایندگان شنیده‌ایم که وضعیت این پروژه را پیگیری کرده باشند و یا حداقل گزارش‌هایی از از پیگیری‌های خود ارائه داده باشند و به وضوح می‌توان جای خالی فرودگاه سقز را در ادبیات مدیران و نمایندگان دید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا