آقای فرماندار؛ با مردم شفاف و صریح حرف بزنید

در مثل مناقشه نیست؛ “حرمت امام زاده با متولی آن است”. در یک ماهه اخیر و چه بسا قبل از آن نیز موضوعاتی پیرامون فرماندار شهرستان سقز در فضای مجازی مطرح و سؤالاتی را در میان عموم شهروندان ایجاد کرده که آیا «کامیل کریمیان» به دادگاه فراخوانده شده است؟و احتمالا تخلف یا تخلفاتی داشته است؟! اما از آنجا که تاکنون هیچ‌کدام از نهادهای مسئول در مورد این شبهات صحبتی نداشته‌اند، دایره شایعات در میان مردم گسترده‌تر و چه بسا موجب خدشه به جایگاه و پایگاه نهاد فرمانداری نزد افکار عمومی و منتقدین شده باشد.

هر شخصی با پذیرش یک مسئولیت باید این نکته را در نظر داشته باشد که ممکن است یک روزی نهادهای نظارتی به عملکرد وی ورود کنند و این امری کاملا قانونی و طبیعی است، منتهی با توجه به جایگاه مهمی که فرماندار در یک شهر دارد، ورود یک نهاد نظارتی به بررسی مواردی که در آن برایشان ایجاد سؤال شده، نزد افکار عمومی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و در نتیجه منتظرند تا مراجع ذی‌صلاح و خصوصا شخص فرماندار نسبت به آن شفاف‌سازی و با مردم حرف بزند، اما تا این لحظه ما نیز به عنوان یک رسانه مانند سایر شهروندان از جزئیات آنچه که در مورد فرماندار کنونی سقز مطرح شده است، بی‌اطلاعیم.

عدم تمایل فرماندار به شفاف‌سازی موضوع، خود تبعاتی به دنبال دارد که ممکن است اگر فردا روز وی حکم تبرئه نیز دریافت کند، به دلیل خودداری از صحبت با مردم در زمان مناسب، نزد افکار عمومی چندان استقبالی از آن نشود! اکنون هم این رسانه برای یک بار دیگر از فرماندار می‌خواهد به این سؤال پاسخ مکتوب دهد تا در این رسانه منتشر شود؛

آقای فرماندار شهرستان سقز؛ مسائل و موضوعاتی که در ارتباط با شما و یا چند نفر از همکاران‌تان مطرح شده چیست و چقدر صحت دارد؟ آیا شما صرفا برای توضیح و شفاف‌سازی به دادگاه فراخوانده شده‌اید یا مباحث دیگری در مورد شما مطرح است؟ و آیا گرو گذاشتن وثیقه چند میلیاردی (آنگونه که در فضای مجازی مطرح شده است) واقعیت دارد؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا