فرودگاه سقز به سمت تثبیت؛ پرواز ٢١م در هفته ۲۵م

بیست و یکمین پرواز فرودگاه سقز امروز ۲۰اردیبهشت ۱۴۰۳ با ۴۲ مسافر از مقصد تهران انجام شد. این موضوع نشان می‌دهد فرودگاه سقز به سمت تثبیت پیش می‌رود.

در مدتی که فرودگاه سقز راه‌اندازی شده است قریب به ۱۴۰۰ مسافر از طریق آن جابجا شده‌اند. این در حالی است که تنها یک پرواز رفت و برگشت در هفته و آنهم در روز پنجشنبه دایر بوده که برای بسیاری از متقاضیان قابل استفاده نیست.

این پروازهای مداوم و تقاضای مناسب ظرفیتی است که بایستی از سوی مسئولان شهری و استانی جدی گرفته شود و از آن برای توسعه منطقه و بویژه شهرستان سقز به لحاظ اقتصادی، درمانی، علمی و فرهنگی بهره گرفته شود.

حال که صحبت از مذاکرات مسئولان جهت افزایش پروازهای فرودگاه در میان است، ضرورت دارد همزمان دعوت از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی و تأسیس ایرلاین بومی و اختصاصی در استان، تکمیل نواقصات موجود در فرودگاه و … نیز در دستور کار قرار بگیرد.

بر اساس اطلاعاتی که به واکاوی رسیده است احتمالا در آینده نزدیک امر نقل و انتقال مسافران از فرودگاه به داخل شهر و یا شهرهای اطراف با تاکسی‌های مخصوص فرودگاه انجام شود. در صورت انجام این کار شاهد نظم بیشتر و وجاهت فرودگاه نزد مسافران هم خواهیم بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا