سه ماه انتظار برای نصب کنتور برق

کمبود کنتور برق سبب شده تا متقاضیان در صورت آماده بودن ساختمان برای نصب کنتور، تا سه ماه در صف انتظار بمانند.

یک شهروند با بیان اینکه برای دریافت کنتورهای یک ساختمان سه طبقه بیش از سه ماه است که در صف انتظار است گفت: در حالیکه از سه ماه پیش هم پول انشعاب و هم پول کنتورها را پرداخت کرده‌ایم. این شهروند افزود: در شهرهای دیگر اداره برق تا زمان دریافت کنتور جدید، با نصب کنتورهای قدیمی نمی‌گذارد امور یک ساختمان چند طبقه لنگ بماند.

در پاسخ به این موضوع، رئیس اداره برق شهرستان سقز می‌گوید: این اداره تنها هزینه انشعاب را دریافت می‌کند و خرید کنتور از طریق سامانه و توسط متقاضی انجام می‌گیرد، اما چون سامانه فروش کنتور بسته است این مشکل بوجود آمده است.

ابراهیمی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ متقاضی از سقز در صف انتظار هستند گفت: این مشکل در تمام شهرهای استان وجود دارد و اگر در استان‌های همجوار شاهد این وضعیت نیستیم به این دلیل است که شرکت‌های توزیع این استان‌ها موجودی کنتور دارند و در صورتی که سامانه همچنان بسته بماند و کارخانه کنتور فعالیت نکند ممکن است آنها نیز دچار مشکل شوند.

یک دیدگاه

  1. یک ساله دنباله کنتورم و بیشتر از ۳ ماهه منتظر کنتور هستم ۱۰ ساله پیش هم همینجوری بوده واقعا متاسفم همه جا پارتی بازیه کنتور گاز رو زیر ۱ماه گرفتم برق لعنتی همیشه شکم درده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا