تبلیغ کنید، افتضاح ببار نیاورید

اگر بخواهیم کمی بی‌تعارف حرف بزنیم، کاندیداها با کوله‌باری از دانش و مدرک، هم خودشان و هم عوامل‌شان باید به زیبایی شهر و خودداری از تخریب سیمای شهر مدنیت و احترام به شهروندان را ترویج دهند.

چهره شهر در روز اول رقابت نشان می‌دهد که کاندیداها و هوادارانشان برای جلب نظر مردم بیشتر به چسباندن عکس و پوستر بسنده کرده و در این راه دیوارهای شهر، المانها، درختان، سطل‌های زباله و حتی صندوق‌های کمیته امداد از چشمان تیزبین پخش‌کنندگان تراکت‌ها به دور نمانده و به نوعی شهر را در همین روز اول به قهقرا برده‌اند.

این در حالیست که شهرداری محل‌هایی را برای نصب پوستر و محل تبلیغات تعیین کرده است. همچنین فضای مجازی بهترین شرایط و امکانات را برای تبلیغات فراهم کرده و دیگر ضرورتی چندانی ندارد که هر روز شاهد تلی از کاغذ باطله‌هایی باشیم که هزینه‌های هنگفتی نیز بر شهر و شهروندان تحمیل می‌کند. یک هفته تبلیغات رسمی فرصت مناسبی برای بیان برنامه‌ها و جلب نظر و اعتماد مردم است تا کاندیداها در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

مطالب مرتبط

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا